HoKage | KazeKage | MizuKage | RaiKage | AmeKage | Otokage |
---|
Tutaj mamy przykładową kartę shinobi (KS)
Imię: (Imię naszego bohatera w świecie shinobi)
Wiek: (Wiek naszego bohatera, może zmieniać się wraz z rozwojem gry)
Wzrost: (Wzrost naszego bohatera, może zmieniać się wraz z rozwojem gry)
Wioska: (Wioska zostaje nam przydzielona losowo podczas akceptowania KS)
Nindo: (Ścieżka shinobi, którą będziemy podążać - dobra, neutralna, zła)
Klan: (Klan do którego chcemy należeć. Jeżeli chcemy pozostać bez klanu należy wpisać '---'
Kekkei Genkai: (Kekkei Genkai naszego klanu)
Cel jako Ninja: (Cel, do którego będziemy dążyli za wszelką cenę)
Wygląd: (Dokładny wygląd naszego bohatera. Ubiór, cechy charakterystyczne tj. znamie, blizna itp, kolor włosów itd)
Charakter: (Dokładny opis charakteru naszego bohatera. Może zmieniać się wraz z rozwojem gry aczkolwiek musi zgadzać się z nasza drogą shinobi)
Cursed Seal: (Przeklętą pieczęć możemy 'dostać' podczas jakiegoś eventu lub w przypadku rozwoju fabuły)
Demon: (Demon może być zapieczętowany w nas przez Sennina. Zyskać go można podczas przygody)
Organizacja: (Organizacja, do której aktualnie należymy)
Ekwipunek: (Ekwipunek naszego bohatera) Plecak, Katana, 5x Shuriken, 5x Kunai, 1x Wybuchowa Notka
Ryo: 1.000
Punkty: (Punkty, które rozdzielamy pomiędzy Ninjutsu, Taijutsu, Genjutsu)
Ninjutsu:
Taijutsu:
Genjutsu:
Fizyczne:
Siła: (Zwiększa wydajność naszych mięśni dzięki czemu nasze ciosy są potężniejsze)
Witalność: (Zwiększa naszą wytrzymałość na ciosy)
Szybkość: (Zwiększa naszą prędkość poruszania się - przy statystykach ponad 1.000 poruszanie się wygląda jak teleport)
Techniczne: ( Taijutsu/2 )
Zręczność: (Zwiększa nasze zdolności manualne. Powyżej 1.000 jesteśmy w stanie chwytać bez problemu lecące przedmioty jak shuriken, kunai)
Reakcja: (Zwiększa szybkość naszej reakcji na bodźce zewnętrzne, dzięki czemu jesteśmy w stanie unikać ataków)
Zwinność: (Zwiększa 'elastyczność' naszego ciała. Dzięki niej możemy wykonywać bardziej skomplikowane akrobacje)
Precyzja: (Zwiększa naszą szanse trafienia przeciwnika na dystans ( shuriken, kunai itp )
Mentalne:
Spostrzegawczość: (Zwiększa naszą szanse dostrzeżenia jakiejś pułapki, ataku z zaskoczenia lub z dystansu)
Przewidywanie: (Zwiększa szanse na przewidzenie ruchu przeciwnika, co za tym idzie - jego uniknięcie)
Punkty Nauki: (Punkty potrzebne do nauki technik, na początku mamy ich 10)
Punkty Natury: (Punkty potrzebne do nauki technik żywiołowych. Dostajemy je za używanie technik żywiołowych podczas walk, misji itp. Na początku gry mamy ich 10)
Kontrola Chakry: (Zwiększa nasze panowanie nad chakrą dzięki czemu możemy uczyć się coraz to potężniejszych technik)
Natura Chakry: (Natura naszej chakry, zostaje przydzielona podczas egzaminu na genina. Pozwala nam na korzystanie z technik danego żywiołu)
Chakra: (Ilość naszej chakry za rangę + ninjutsu*100)
Specjalizacje: (Nasz 'zawód')
Umiejętności Shinobi: (Nasze specjalne umiejętności)
Pakty: (Pakty, które podpisaliśmy)
Techniki Taijutsu:
Podstawowe:
Zaawansowane:
Techniki Ninjutsu:
Podstawowe:
Zaawansowane:
Żywiołowe:
Zakazane:
Techniki Genjutsu:
Podstawowe:
Zaawansowane:
Wykonane Niewykonane Wszystkie
Misje: 0 0 0
Wygrane Przegrane
Walki: 0 0
Offline